Ypaideias.grYpaideias.gr Ανεπίσημη σελίδα

  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Υποτροφίες
  • Erasmus+
  • Κέντρο ελληνικής γλώσσας
  • Επικοινωνία

Φυλλάδιο Αποτελεσμάτων Έρευνας για την Πλατφόρμα EPALE (Έκδοση 10/2020)

 

epalejjdh.png

 

epalehndsh.png

 

 

 

 

Πηγή: Αρχική σελίδα Υποτροφιών – IKY – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών – IKY – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Share this:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)

Related

10/2020 Epale αποτελεσμάτων Έκδοση Έρευνας πλατφόρμα την Φυλλάδιο 2020-10-30
ypaideias

Πρόσφατα άρθρα

  • 27-5-2022/ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023

    27-5-2022/ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΟΣ ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023

    May 27, 2022
  • 24-05-22 Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας κατά το σχολικό έτος 2021-2022

    24-05-22 Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων έργων «eTwinning» για Εθνική Ετικέτα Ποιότητας κατά το σχολικό έτος 2021-2022

    May 25, 2022
  • 18-20 Μαΐου /Συνάντηση των Πρυτανικών Αρχών του CIVIS υπό την Προεδρεία του ΕΚΠΑ στην Αθήνα

    18-20 Μαΐου /Συνάντηση των Πρυτανικών Αρχών του CIVIS υπό την Προεδρεία του ΕΚΠΑ στην Αθήνα

    May 24, 2022
  • 23-05-22 Αποδέσμευση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για απόσπαση- μετάθεση μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Α’ Κύκλος Κινητικότητας 2022)

    23-05-22 Αποδέσμευση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για απόσπαση- μετάθεση μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Α’ Κύκλος Κινητικότητας 2022)

    May 24, 2022
  • 23-05-22 Διαδικτυακό Εργαστήριο-Visionary Workshop στο πλαίσιο του Έργου «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών

    23-05-22 Διαδικτυακό Εργαστήριο-Visionary Workshop στο πλαίσιο του Έργου «Learning from the Extremes» που αφορά στη μείωση του ψηφιακού χάσματος σχολικών κοινοτήτων απομακρυσμένων περιοχών

    May 24, 2022
  • 23-05-22 Ανοικτή Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων για δράσεις δημοσιότητας του έργου «Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας 2022»

    23-05-22 Ανοικτή Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων για δράσεις δημοσιότητας του έργου «Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας 2022»

    May 23, 2022
  • 20-5-2022/Ανακοίνωση προγράμματος ενίσχυσης συμμετοχής ομάδων φοιτητών σε διεθνείς διαγωνισμούς

    20-5-2022/Ανακοίνωση προγράμματος ενίσχυσης συμμετοχής ομάδων φοιτητών σε διεθνείς διαγωνισμούς

    May 20, 2022
  • 19.05.2022/Δελτίο Τύπου – Εκδήλωση Εορτασμού «70 Χρόνια ΙΚΥ»

    19.05.2022/Δελτίο Τύπου – Εκδήλωση Εορτασμού «70 Χρόνια ΙΚΥ»

    May 20, 2022
  • TCA SEMINAR “Supporting the inclusion of disadvantaged audiences and learners with fewer opportunities” 26-29.09.2022, Leuven, Belgium

    TCA SEMINAR “Supporting the inclusion of disadvantaged audiences and learners with fewer opportunities” 26-29.09.2022, Leuven, Belgium

    May 20, 2022
  • Ειδικά Προγράμματα

    Ειδικά Προγράμματα

    May 19, 2022

Δημοφιλή

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Προβάδισμα στην Δρέσδη

    Στοίχημα Προγνωστικά: Προβάδισμα στην Δρέσδη

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Με Πρέμιερ και Λα Λίγκα

    Στοίχημα Προγνωστικά: Με Πρέμιερ και Λα Λίγκα

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Με ηθικό η Ελλάδα

    Στοίχημα Προγνωστικά: Με ηθικό η Ελλάδα

  • Στοίχημα: Με Σεγούντα και Ολλανδία

    Στοίχημα: Με Σεγούντα και Ολλανδία

  • Προγνωστικά στοίχημα: Μια γεμάτη Παρασκευή

    Προγνωστικά στοίχημα: Μια γεμάτη Παρασκευή

  • Στοίχημα: Γράφει ιστορία ο ΠΑΟΚ

    Στοίχημα: Γράφει ιστορία ο ΠΑΟΚ