Ypaideias.grYpaideias.gr Ανεπίσημη σελίδα

  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Υποτροφίες
  • Erasmus+
  • Κέντρο ελληνικής γλώσσας
  • Επικοινωνία

Συμπληρωματική ανακοίνωση για τη Σχολική Εκπαίδευση

Πηγή: Ανακαλύψτε το Erasmus+ – IKY – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών – IKY – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Share this:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)

Related

|Συμπληρωματική Ανακοίνωση Εκπαίδευση Σχολική τη 2022-01-18
ypaideias

Πρόσφατα άρθρα

  • 18.05.2022/ Προβολή Επετειακού βίντεο ΙΚΥ

    18.05.2022/ Προβολή Επετειακού βίντεο ΙΚΥ

    May 18, 2022
  • 18-05-22 Διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» και στρατεύσιμων μαθητών Δ/θμιας Εκπ/σης και των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης που έχουν ενταχθεί στα «Διαδικτυακά Τμήματα» για το σχολικό έτος 2021-2022

    18-05-22 Διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» και στρατεύσιμων μαθητών Δ/θμιας Εκπ/σης και των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης που έχουν ενταχθεί στα «Διαδικτυακά Τμήματα» για το σχολικό έτος 2021-2022

    May 18, 2022
  • 17-05-22 Πρακτικές Δοκιμασίες για εισαγωγή στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. των υποψηφίων που θα προσέλθουν στην Επιτροπή με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας

    17-05-22 Πρακτικές Δοκιμασίες για εισαγωγή στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. των υποψηφίων που θα προσέλθουν στην Επιτροπή με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας

    May 18, 2022
  • 17-05-22 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Γβάθμια Εκπαίδευση ακαδ. έτους 2022 – ’23 σε ποσοστό 5% επιπλέον θέσεων εισακτέων

    17-05-22 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Γβάθμια Εκπαίδευση ακαδ. έτους 2022 – ’23 σε ποσοστό 5% επιπλέον θέσεων εισακτέων

    May 17, 2022
  • 16-05-22 «Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο»

    16-05-22 «Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο»

    May 17, 2022
  • 16-05-22 ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ,ΔΕ & ΕΕΠ/ΕΒΠ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ & ΣΕ ΚΕΔΑΣΥ & ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ κλ.ΠΕ79,ΠΕ08 & ΠΕ91 ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕ

    16-05-22 ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ,ΔΕ & ΕΕΠ/ΕΒΠ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ & ΣΕ ΚΕΔΑΣΥ & ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ κλ.ΠΕ79,ΠΕ08 & ΠΕ91 ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ & ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕ

    May 16, 2022
  • 16.05.2022/ Επετειακή εκδήλωση εορτασμού των 70 χρόνων λειτουργίας του ΙΚΥ

    16.05.2022/ Επετειακή εκδήλωση εορτασμού των 70 χρόνων λειτουργίας του ΙΚΥ

    May 13, 2022
  • 12-05-22 Πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό

    12-05-22 Πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό

    May 12, 2022
  • TCA SEMINAR “Estimating the budget for the implementation of a proposal for a Partnership for Cooperation”

    TCA SEMINAR “Estimating the budget for the implementation of a proposal for a Partnership for Cooperation”

    May 12, 2022
  • 12-05-22  Υγειονομικό πρωτόκολλο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022

    12-05-22  Υγειονομικό πρωτόκολλο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022

    May 12, 2022

Δημοφιλή

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Με Πρέμιερ και Λα Λίγκα

    Στοίχημα Προγνωστικά: Με Πρέμιερ και Λα Λίγκα

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Με ηθικό η Ελλάδα

    Στοίχημα Προγνωστικά: Με ηθικό η Ελλάδα

  • Στοίχημα: Με Σεγούντα και Ολλανδία

    Στοίχημα: Με Σεγούντα και Ολλανδία

  • Προγνωστικά στοίχημα: Μια γεμάτη Παρασκευή

    Προγνωστικά στοίχημα: Μια γεμάτη Παρασκευή

  • Στοίχημα: Γράφει ιστορία ο ΠΑΟΚ

    Στοίχημα: Γράφει ιστορία ο ΠΑΟΚ

  • Στοίχημα Προγνωστικά: Λεπτές ισορροπίες στο Τορίνο

    Στοίχημα Προγνωστικά: Λεπτές ισορροπίες στο Τορίνο